Meest gestelde vragen

Kan ik ook later reserveren met mijn vouchers?
Nee, helaas is dit niet mogelijk. Dat is de voorwaarde van de deal. Uw gereserveerde tafel is vanaf 17:00/17:30 beschikbaar, uw tafel zal tot uiterlijk 19:00 tot uw beschikking staan, daarna is deze opnieuw gereserveerd.

Zijn de drankjes inbegrepen?
U heeft betaald voor een 4-gangen diner, de drankjes dient u na afloop af te rekenen.

Kan ik zonder te reserveren op de aangegeven tijd op de voucher dineren?
Dat is helaas niet mogelijk, wij moeten ons strikt aan de afspraken houden.

Kan ik afwijken van het aangeboden 4-gangen menu?
U kunt, tegen meerprijs, ook uit andere gerechten van de kaart kiezen.

Door omstandigheden komen wij later aan dan gereserveerd , wat nu?
Wij zijn genoodzaakt om ons aan de afgesproken tijd te houden, komt u (of een gedeelte van het gezelschap) later dan 17:30 uur aan, bent u niet meer in de gelegenheid om de vouchers in te leveren. U kunt die dan een andere dag gebruiken.

Ik krijg na reserveren geen bevestigingsmail binnen, wat nu ?
De bevestigingsmail kan wat vertraging hebben voordat u deze ontvangt, ook is het zo dat deze in uw spambox terecht kan komen. Als u na 24 uur nog geen bevestiging gehad heeft, stuur ons dan een e-mail en dan kijken wij dit na voor u.

Ik heb vouchers aangekocht maar krijg deze niet binnen op mijn e-mail, wat nu?
U heeft de vouchers aangekocht bij Social Deal. U dient met hun klantenservice contact op te nemen als u daar problemen mee ondervind.

De door mijn gekozen dag kan niet gekozen worden, wat nu?
Helaas zit deze dag dan al geheel volgeboekt. U kunt een andere dag komen dineren die nog wel beschikbaar is.

Mijn vouchers zijn verlopen, wat nu?
Op de vouchers staat duidelijk vermeld wanneer deze verloopt. Bij aankoop zijn deze voor langere periode geldig. Helaas moeten wij ons ook aan de einddatum houden en kunnen deze niet verlengen.

Zijn honden welkom in het restaurant?
Honden zijn welkom bij ons in het restaurant.

Ik wil mijn gemaakte reservering wijzigen, hoe kan ik dat doen?
U kunt personen toevoegen door via het online reservering systeem een reservering te maken en bij opmerkingen noteren dat deze reservering samengevoegd moet worden met een eerdere reservering. Wilt u met minder personen komen of de reservering annuleren? Dan kunt u een email sturen naar contact@restaurantzeebinkie.nl.

Wat is het max. aantal social deal bonnen wat ik per gezelschap in kan leveren?
Het maximale aantal is 8, het is ook niet mogelijk om dit aantal te verhogen door meerdere reserveringen te maken en de tafels samen te voegen.

Voor al uw overige vragen kunt u een email sturen naar contact@restaurantzeebinkie.nl. We reageren binnen 24 uur.